Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az webijasz.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Cégnév:Webíjász kft
Székhely:2314 Halásztelek, Szabadság út 49.
Adószám:14272806-2-13
Cégjegyzék szám: Cg.13-09-119307 Pest Megyei Bíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:webijasz@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 202209767
Számlaszám: 10700512-47417102-51100005
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Íjászati sporteszközök , szervízelés , tanácsadás.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítás/Fizetés feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon vagy email címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete:
A webijasz.hu webshopban nem áll módunkban kereskedelmi mennyiséget kiszolgálni.
A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva teheti a kosárba. Ezt követően a termék automatikusan a kosárba kerül, jobb felül egy felugró zöld ablak is jelzi, hogy a termék kosárba került, ha rákattint egyből a kosárba irányítja az oldal . A jobb felső sarokban található "Kosár megtekintése" oldalon a darabszám megadásával a rendelés véglegesítéséig módosítható a mennyiség. A termékek közötti böngészés során minden esetben eltárolódnak a további kosárba tett termékek.
A teljes megrendelés összeállítása után a "Fizetés" oldalon ki kell választani a kívánt szállítási módot. Az általunk biztosított szállítási módok:
Fizetés oldalon lehetőség van a bejelentkezésre, amennyiben Ön már regisztrált tagunk az adatai megadásával egyszerűen bejelentkezhet. Vásárolhat vendégként, ebben az esetben áruházunk nem készíti el vásárlói fiókját, így nem kell jelszót sem megadnia. Regisztráció esetén a rendszer elkészíti a vásárlói fiókját, mellyel később egyszerűen vásárolhat és nem szükséges adataid ismét megadni.
A megrendelt termékek szállítását a GLS, vagy az MPL futárszolgálat végzi.
A Szállítási lehetőség és a fizetési mód kiválasztása után összefoglaló táblázatban láthatja a megrendelt tételek nevét, darabszámát és forint ellenértékét, a szállítás díját és a teljes fizetendő összeget. Ha bármit módosítani szeretne, akkor az egyoldalas fizetésnek köszönhetően egyszerűen megteheti ezt.
A rendelés leadása a "Tovább" gomb megnyomásával történik ilyenkor a rendszer létrehozza a vásárlói fiókot és átirányítja Önt egy összefoglaló oldalra, ahol megtekintheti az adott vásárlás részleteit. Itt a "Rendelés megerősítése" gomb megnyomásával lesz érvényesítve a rendelés és ezután néhány percen belül, a regisztrációkor megadott e-mail címre rendszerünk automatikus üzenetet küld, amely tartalmazza a rendelés minden adatát és az Ön adatait is. Ezt az e-mailt a saját érdekében őrizze meg vagy nyomtassa ki. Ez az automatikus üzenet tartalmazni fog egy Rendelés nyilvántartási számot, amely ezt a rendelést egyértelműen azonosítani fogja. Erre a számra fog a webshop kezelője a rendelés visszaigazolásakor vagy esetleges elutasításakor hivatkozni.
Szállítási feltételek
A megrendelt terméket GLS, vagy Magyar Posta Logisztika (MPL) csomagküldő cégekkel továbbítjuk. A csomag szállítási díja a kiválaszott szállítási módtól függ. Szállítási módot fizetés előtt tud választani.
Szállítási díjak megtekinthetők az Információk >Szállítás/Fizetés menüpont alatt Szállítás/Fizetés
Az extra méretű csomagok szállítási költsége minden esetben egyedi árszámítás alapján történik. Ezt telefonon egyeztetjük önökkel.
Szállítási határidők
A raktáron lévő termékek megrendelése esetén a rendelés feldolgozását ielőbb megkezdjük és néhány mukanapon belül postázzuk. Igyekszünk naprakészen tartani a készlet információkat, de ezek nem 100%-ig pontosak. Ha olyan termék kerül kosárba ami nincs raktáron, akkor telefonon egyeztetünk önökkel.
Utánrendelés esetén 5-7 munkanapon belül érkezik meg hozzánk az árú, ezútán tudjuk a rendelést teljesíteni.
Speciális megrendelések!
Nagyértékű termékek esetén előfordul, hogy a nagykereskedőknél sem elérhető egy adott termék. Ezeket a gyártótól tudjuk utánrendelni, a szállítási határidő hónapos nagyságrendű is lehet.
A gyártóktól megrendelt termékek esetén 50% foglalót kérünk. NINCS lehetőségünk a megrendelés visszamondására, sajnos a gyártók a megrendelt terméket elküldik és kiszámlázzák. Kérjük ilyen megrendelések leadásakor vegyék figyelembe a fentieket és a hosszú szállítási határidőt!
4. Regisztráció
Amennyiben meg kívánja rendelni az összeállított kosár tartalmát először be kell lépnie a rendszerbe, vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztrálnia kell magát a regisztrációs űrlap kitöltésével, valamint az Általános szerződési feltételek elfogadásával. A sikeres regisztráció után visszaigazoló e-mailt kap, mely tartalmazza az Ön által megadott belépési adatokat. Más személyek tudtára adni tilos, az ebből eredő károkért felelősséget nem vállal az üzemeltető, eladó. Megrendelés A web áruház termékei közül válogassa össze és helyezze a kosarába a megrendelésre szánt termékeket. A „kosár” gombbal a kosárba helyezheti a termékeket. A „kosár” menü pont alatt változtathatja a mennyiségét, növelheti (+) illetve csökkentheti (-) vagy törölheti(x). A kívánt mennyiségek függvényében a rendszer automatikusan kalkulálja a bruttó összegeket, mind a hozzáadások, elvonások, törlések függvényében. A megrendelési összefoglalóban részletes tájékoztatást találja a megrendelni kívánt termékek bruttó eladási áraival kapcsolatban, valamint a szállítási díjakkal együttesen kalkulált összesen fizetendő végösszegről. A termék kategóriákban és az alkategóriákban található termékek képei illusztrációk, a termékleírásaik, jellemzőik, tájékoztató jellegűek, a valóságtól eltérhetnek. Az eladó megtesz mindent annak érdekében, hogy a megrendelőt maximálisan kiszolgálja. A megrendelt termékekkel kapcsolatban megtesz mindent annak érdekében, hogy a termékek lényeges tulajdonságait a körülményekhez képest a lehető legegyszerűbb lényegre törő módon nyújtson ismeretet a termékek lényeges tulajdonságairól. Ezek után a már véglegesíthető a rendelése, amennyiben elfogadja az általános szerződési feltételeket, illetve egyetért a fizetési kötelezettségével, a négyzetkijelölésével ez megtörténik. Itt a megrendelőnek lehetősége van a szerződési feltételek megtekintésére, illetve nyomtatására, a linkre való kattintással. Ezek után jelenik meg az fizetési lehetőségek, melyben ki kell választania a megrendelőnek a fizetés módját. A fizetési mód kiválasztása után a „Rendelés Megerősítése” gombbal véglegesíthető a megrendelés. A megrendelésről e-mail üzenetben értesíti rendszerünk, melyben tájékoztatást kap a szállítási, számlázási valamit a kiválasztott termék adatokról (megrendelés azonosító, megrendelés időpontja, fizetés módja, termék neve, cikkszáma, mennyisége, egységára, szállítási és kezelési költségei). Megrendeléseket hétfőtől - vasárnapig van lehetőségük leadnia megrendelőnek. A leadott megrendelések elérhetők a Fiókom/Rendeléseim menüpont alatt. Amennyiben további költségek merülnének fel a megrendeléssel kapcsolatban az eladó a teljesítés megkezdése előtt tájékoztatja a megrendelőt. Vendégmegrendelés: A vendégmegrendelés alkalmával nem kell regisztrációs űrlapot kitölteni, csak a számlázási és szállítási adatait, valamint a kapcsolattartáshoz szükséges e-mail címét kell megadni. Amennyiben a későbbiek folyamán mégis szeretné, magát regisztráltatni rendszerünkben úgy jelezze ügyfélszolgálatunknál, és a megadott adatok alapján regisztráljuk rendszerünkben. Adatok megadása: A személyes adatok megadása a regisztráció, vendég megrendelés alkalmával önkéntes. A belépés, illetve a regisztráció alkalmával meg kell adnia elérhetőségeit, a szállítási és számlázási adatait, a regisztrációs űrlap segítségével értelemszerűen. A beírt adatokat a Fiókom/Címjegyzék menüpont alatt bármikor tudja változtatni. Abban az esetben, ha a számlázási és szállítási címek eltérnek, egymástól van lehetősége külön-külön ezek megadására. A megadott adatokat az üzemeltető az adat védelmi nyilatkozat alapján kezeli. Adatinak törlését kérheti ügyfélszolgálatunktól, telefonon vagy e-mailben.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől csütörtökig történik ö8-15óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1-3 hét.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
Online fizetés bankkártyával. A fizetés a CIB Bank online fizetési felületén történik. Sikeres fizetés után a megrendelést összekészítjük és postázzuk. A sikeres bankkártyás fizetésről visszaigazolást küldünk.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-3 hét
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket a kiválaszott futárszolgálat kézbesíti. A házhozszállítással megrendelt csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Postán maradó csomagokat az adott Postapont nyitvatartási idejében lehet átvenni. Csomagautomatába kért megrendeléseket bármikor átvehetjük. Figyelni kell a tárolási időre, ha nem vesszük át időben a csomagot, akkor a futárcég visszaszállítja a csomagot a logisztikai központjába. Újrakézbesítésnek díja van. A futárcég a tárolási időről email-ben tájékoztatja a címzettet.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
9. Szállítással kapcsolatos egyéb információk
A küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futárcég felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
11. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 0,5-3 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 5-15 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
12. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
Panaszok intézése
Pest Megyei Békéltető Testület.
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Információ
Hírlevél
A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.